Nutrite Veg

5 snacks sans per esmorzar a l'escola

Perquè no mengin cada dia entrepà

per Criar.cat
Nutrite Veg
Vols algunes idees d'esmorzars i snacks per dur a l'escola? T'agradaria que el teu fill/a mengés sa i variat?

Aquests són alguns exemples de snacks sans que poden dur a l'hora del pati a la seva carmanyola.


Rodones de poma i moniato: La Raquel Orgilés Vila, assessora BLW, ens explica com fer aquestes rodonetes. Les podeu guardar a la nevera directament a la carmanyola del vostre fill/a i treure al matí a primera hora per menjar-les a temperatura ambient.

Només et cal: 100 gr. de farina de civada, 150 ml de beguda de civada, 165 gr. de poma al forn, 90 gr, de moniato al forn, 4-5 orellanes ecològiques, 1 ou. 

 

Barretes energètiques naturals: Aquesta recepta de la Myrto Kalle és una bona solució per excursions, dies en els quals tenen activitats físiques intenses o simplement per variar.

Et cal: 30 grams de coco ratllat, 25 grams de llavors de lli, 1 cullerada de canyella, una miqueta de sal, 160 grams de flocs de civada, 90 grams d'ametlles, 70 grams de nous, 160 grams de dàtils, 3 cullerades d'oli de coco fos, 2 cullerades de mantega d'ametlla, 190 grams de xocolata negra. Trobareu la preparació aquí. 
 

Poma amb cereals: Una idea dolça i sana per picar a mig matí o mitja tarda, que aporta hidrats complexos, proteïnes, greixos de bona qualitat, fibra, vitamines i minerals. 
 

Només et cal: una poma verda, mantega de cacauet sense sucre i cereals. 

Piruletes de fruita: Una recepta de la periodista especialitzada en nutrició Cris Gonzalez Campins. Es pot fer amb la fruita de temporada que més els agradi.

Només et cal: tallar la fruita, punxar-la amb palets, fondre la xocolata al microones, afegir una cullerada d'oli verge de coco, banyar les piruletes amb la xocolata i refrigerar fins que es torni dura .
 

Barretes de plàtan i civada: una recepta molt senzilla que pots fer amb 5 minuts de preparació i 15 de cocció al forn.

Només et cal: Barrejar 3 plàtans madurs amb 100 grams de flocs de civada. Ho pots triturar o aixafar (segons el vostre gust). També li podeu posar una cullerada de llevat amb pols i llet de coco, si en teniu. Cal preescalfar el forn i coure la barreja durant 15 minuts a 180 graus. 
 

 
Arxivat a:
AlimentacióGeneral
ALTRES NOTÍCIES
Imatge il·lustrativa
Gala Espín
Paola Roig
La psicòloga Paola Roig ens parla de l'exigència que carreguem les mares i els pares en la criança
Imatge il·lustrativa
Bia Octavia
Les expertes de LactApp contesten en una marató de 12 hores en directe dubtes de lactància
Imatge il·lustrativa
Ben White
Aïda Roig Çelik
Si sents que el teu fill o filla no et fa ni cas, aquest article t'interessa
Imatge il·lustrativa
Ens ho explica la psicòloga Laia Sala
Logotip de Criar.cat

Responsable editorial: Alba Carreres
Director de negoci: Jordi Font
Director de nous formats: José M. Gutiérrez
Responsable de publicitat: Nadina Urgell

Editorial: Emercat Osona SL
Avís legal

Cerca a Criar.cat:

 

Trobem-nos a:

Contacta amb nosaltres