Eric Rothermel

Consulta el calendari de festius escolars d'aquest curs

Quins festius i ponts hi ha durant el curs? Tot el que t'has d'apuntar al calendari

6 de març de 2023 a les 08:00h
Eric Rothermel
per Criar.cat
El calendari escolar 2023-2024 a Catalunya estableix les vacances i els festius a tots els centres i nivells educatius catalans. L'inici del curs escolar 2023-24 és el 6 de setembre a les escoles i instituts i es farà la jornada habitual durant tot el mes.

És el primer cop que el govern fixa que les classes per als ensenyaments obligatoris i les llars d’infants de la Generalitat començaran sempre el quart dia laborable del mes de setembre.


El calendari escolar 2023-24 a Catalunya, que va aprovar-se al maig, fixa l'inici de les classes els primers dies de setembre. Consulta a continuació la data exacta, així com les vacances de Nadal i de Setmana Santa:

Inici del curs escolar 2023-24: 6 de setembre del 2023 a infantil, primària i secundària i el 12 de setembre a batxillerat i FP.


Inici del curs escolar a les escoles bressol municipals el 8 de setembre.

Vacances de Nadal: del 21 de desembre de 2023 al 7 de gener de 2024, ambdós inclosos.

Vacances de Setmana Santa: del 23 de març a l’1 d’abril de 2024, ambdós inclosos.

Vacances d’estiu i final de curs: segons ha confirmat el Departament d’Educació a les escoles, les classes finalitzaran el 22 de juny (inclòs) a infantil, primària, secundària, FP i 1r de Batxillerat. La resta d’ensenyaments finalitzen el curs d’acord amb la seva programació acadèmica.
ALTRES NOTÍCIES
Imatge il·lustrativa
Txus Garcia
De la mà de Benvinguts a Pagès, us presentem masies, cases i apartaments ideals per un cap de setmana o les vacances escolars
Imatge il·lustrativa
Ajuntament de Barcelona
per Mar Domènech
Des de Criar.cat t'oferim un recull d'activitats per a tota la família
Imatge il·lustrativa
Hugo Fernández
per Irene Ramentol
Amb aquesta eina podràs anotar les extraescolars o qualsevol activitat setmanal
Imatge il·lustrativa
Alba Carreres
per Irene Ramentol
Quan comença i acaba el curs 2023-24? Quan seran les vacances de Nadal i Setmana Santa?
Logotip de Criar.cat
Responsable editorial i de projecte: Irene Ramentol
Responsable d'estratègia digital: Albert Salord
Responsable comercial: Mar Domènech
Cap d'audiències: Mario G. García
Responsable de nous formats: Gemma Cuadrado
Tecnologia: Sobrevia.net


Editorial: Edicions Digitals de Premsa Local SL
Avís legal

Cerca a Criar.cat:

 

Trobem-nos a:

Contacta amb nosaltres