I si la rateta no vol escombrar l'escaleta, sinó construir-se una caseta? I si una flautista és capaç de fer desaparèixer la tristesa que hi ha a Hamelín?
"Contes sobre la marxa", editat per
Inuk, escrit per i il·lustrat per Kim Amate, reformula totes aquestes històries.
Es tracta d'un llibre
recomanat per a infants a partir de 5 anys ideal per explicar històries de sempre des d'una altra perspectiva més actual. També pot servir per treballar a l'aula què són els estereotips amb aquesta activitat que t'hem preparat des de Criar.cat.
Conté
quatre històries que reconeixereu: "La flautista d'Hamelín", "En Pere amb por"; "La rateta que es fa una caseta" i "La nena imparable".
A
Criar.cat sortegem 2 exemplars del conte de
"Contes sobre la marxa" d'Inuk. Apunta-t'hi a través del següent formulari.
Bases: Tens temps fins dimecres 26 d'abril, a les 23:59, només es pot participar una vegada, una persona de l'equip de Criar.cat et contactarà per correu electrònic i si no es contesta el mail al cap de 3 dies passarà a la següent persona, l'enviament es farà per correu ordinari una vegada hagin pres nota de l'adreça.
Títol: Contes sobre la marxa
Autora: Júlia Blum
Il·lustració: Kim Amate
Editorial: Inuk
Edat recomanada: A partir de 5 anys
Gènere: contes tradicionals
Aspectes pedagògics: tradició, amistat, empatia, cooperació, etc.
Amb el suport de