El nostre estimat Titó torna amb una nova excursió, aquest cop ambientada a la selva. De la mà dels dos protagonistes de la producció televisiva de més èxit del moment els més petitons de casa coneixeran com és la selva. En obrir les solapes podreu descobrir un munt d'animals. I ep! Estigueu alerta, perquè en John C té una sorpresa per a vosaltres.
Un llibre de cartó amb solapes i lletra majúscula, ideal per a regalar als primers lectors i més encara si són fans del Titó i en John C.
Aquesta col·lecció a és genial per als amants de les ciències. Els llibres són grans i de cartó resistent amb un munt de solapes per descobrir més sobre els entorns naturals, l'Univers, etc. Ideal per desenvolupar la seva capacitat lectora, de comprensió i d'observació. Amb l'ajuda de les il·lustracions, plenes de color i detalls, les criatures podran absorbir i entendre millor la informació i, en definitiva, aprendre serà molt fàcil i divertit! Tots els textos són amb lletra majúscula.
En aquest títol acompanyarem la Kira, el Teo i l’Aran en la seva aventura per saber si hi ha vida més enllà de la Terra. Un llibre ple d'anècdotes sobre les estrelles, els planetes, els satèl·lits o els astronautes. Dins la mateixa col·lecció també trobem
Què amaga la natura?, on les criatures aprendran coneixements sobre l'hort i el compostatge, com es produeixen certs aliments, què és el pol·len i la pol·linització, el cicle de l'aigua, les fases de la lluna, etc.… I molt més!
Aquí una proposta molt pensada per aquells infants que ja comencen a llegir sols. Drila Cocodrila és una col·lecció de llibres en format còmic amb 4 vinyetes per cada pàgina, en lletra majúscula i poc text per aprendre a llegir fàcilment. Protagonitzada per cinc animals peculiars, divertits i entranyables que viuen en un prat molt especial. I que viuen situacions que s'assemblen molt a les que es poden trobar els nens i nenes en el seu dia a dia.
En AIXÒ ÉS TRAMPA!, la Drila, el Mapi i el Cuc estan jugant a tocar i parar, però la Drila està farta que el Mapi i el Cuc no paren d'inventar-se normes noves per no parar mai... Això és trampa! Però ella també té els seus truquets...
Pels que ja saben llegir una mica més hi ha les aventures dels Minitwins. La Lila i el Tom són dos bessons de sis anys que, un dia, després de menjar una herba misteriosa, es tornen petits com ratolins i a partir d'aquest moment podran parlar amb els animals del bosc i viure un munt d'aventures increïbles en un món que els adults no poden veure.
En aquest primer títol, els Minitwins, ajudats per tots els animals del bosc, hauran de buscar una solució per poder a tornar a ser com abans, i en això els ajuda la Kitsune, la guineu màgica protectora del bosc, que els retornarà a la mida que tenien abans i així els adults no se n'adonaran...
Magic Animals 4. El monstre dels gels - Susanna Isern i Carles Torras Dalmau

Aquesta sèrie de l'autora de renom Susanna Isern reuneix tots els ingredients per triomfar i il·lusionar els petits lectors en un món ple de nens i nenes, màgia, aventures, éssers fantàstics… i animals. En la misteriosa vall de Blim habiten éssers fantàstics capaços d'adoptar forma de nen i d'animal. Éssers que, a través d'un amulet màgic, poden transformar-se en Magic Animals amb poders increïbles.
Ara ha sortit el quart títol: Magic Animals 4. El monstre dels gels. L'hivern ha arribat a la vall de Blim, l'Abi, l'Èric, la Yuna, la Cloe i el Nico se'n van de convivències a la Serra de les Neus juntament amb els seus companys de classe. Però el que havia de ser una excursió per gaudir de la neu es converteix en una aventura esgarrifosa… Segons explica la llegenda, existeix un ésser gegantesc anomenat Monstre dels Gels que fa més de cent anys que està adormit, però ara alguna cosa el podria haver despertat… Estan preparats els Magic Animals per enfrontar-se a aquesta terrible criatura?
Una col·lecció per continuar enganxant a la lectura a primers lectors, amb capítols breus, lletra grossa i llenguatge adaptat al nivell lector. Una sèrie de llibres ideal per aprendre a llegir, amb una part narrativa i una part de còmic, i perfecta per passar hores de diversió i entreteniment.
De 8 a 10 anys
Diari del Greg 18. Cap de trons - Jeff Kinney
Hi ha personatges de la literatura infantil i juvenil que es converteixen eterns, com en Greg. En aquest divuitè títol del diari d'aquest adolescent continuareu gaudint de les seves aventures!
Fins ara, l'escola secundària no ha sigut precisament un passeig per al Greg Heffley. Així, quan la ciutat amenaça de tancar l'edifici en ruïnes, no n'està massa afectat. Però quan el Greg s'adona que això significa que l'enviaran a una escola diferent de la del seu millor amic, el Rowley Jefferson, canvia de parer. Podran el Greg i els seus companys salvar la seva escola abans que la tanquin definitivament?
Els Onze 6. El penal fantasma - Roberto Santiago i Eduardo de los Santos Molina
oberto Santiago torna amb un nou títol dels Onze. De dia juguen a futbol, de nit són superherois! La rivalitat entre els pobles de Nakatomi, París i Ungla els porta a disputar el Torneig de les Mascotes, un campionat de futbol molt especial en què cada equip participa amb un animal al camp! Mentrestant, una plaga d'ossos rentadors assola la regió. I la Rut, la màxima golejadora de l'Estrella Polar, de sobte és incapaç de marcar! Què està passant? Com poden frenar aquesta plaga? I com li poden marcar un gol al nou porter rival, que sembla imbatible? La Llegenda del Penal Fantasma podria tenir totes les respostes.
A partir de 12 anys
Imparables 2. Per què el món és injust - Yuval Noah Harari
De l’autor del best-seller
Sàpiens arriba aquesta nova entrega de la sèrie Imparables, la història de la humanitat explicada per a nens i amb il·lustracions a tot color. Cada volum de la sèrie explora una part diferent de la història de la nostra espècie: des de la revolució cognitiva fins a la revolució informàtica.
En aquest segon títol, Yuval Noah Harari explica als lectors més joves com l’Homo sapiens s’ha convertit en l’ésser viu més poderós del planeta. Els joves lectors aprendran com va començar la revolució agrícola que va donar origen a la nostra civilització, el naixement de les ciutats, els regnes, l’escriptura i també la desigualtat.
Imparables constitueix una sèrie que deixa al descobert el costat més fosc de la nostra espècie, i que alhora convida a plantejar un futur d’una manera més optimista.
La cara fosca de les llegendes - Pol Castellano
Aquest pot ser un regal perfecte per als amants de les llegendes. Un recull de veritats i misteris esgarrifosos rere les històries de sempre!
Si us pregunteu què s'amaga darrere els contes i les llegendes que ens han explicat des de petits i que hem vist en desenes de pel·lícules? Quin és el seu origen veritable? Realment totes les històries tenien un final feliç i tan ensucrat? En aquest llibre misteriós descobrireu totes les respostes. Amb il·lustracions espectaculars en blanc i negre que amaguen multitud de secrets, alguns de tan esgarrifosos que et desmuntaran molts mites i models de la infantesa.
Amb el suport de
